info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Verzendkosten en levertijden

 

Wat zijn de Verzendkosten en levertijden?

VERZENDKOSTEN NEDERLAND

Voor bestellingen boven de €250,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening (gratis verzending). Bij lagere bedragen zijn we helaas genoodzaakt verzend en verpakkingskosten te berekenen.

De verzendkosten zijn gebaseerd op gewicht en formaat. Afhankelijk van welke product je besteld worden de volgende verzendkosten berekend:

  • Standaard pakket (Maximum afmetingen: 100x70x58 cm) van 0-23 kilo = €6,81 excl. btw.
  • Pallet levering = €43,14. Let op: toeslagen kunnen doorberekend worden wanneer je verzendt naar een afgelegen gebied en/of het gewicht niet voldoet aan de voorwaarden van de leverancier.

VERZENDKOSTEN België

Voor bestellingen boven de € 60,00 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bij lagere bedragen zijn we helaas genoodzaakt verzend en verpakkingskosten te berekenen.

  • Brievenbus pakket (maximum afmetingen) 38.0x26.5x3.2 cm: €7,30.
  • Standaard pakket (Maximum afmetingen: 100x70x58 cm): €9,15.
  • Pallet levering = €43,14. Let op: toeslagen kunnen doorberekend worden wanneer je verzendt naar een afgelegen gebied en/of het gewicht niet voldoet aan de voorwaarden van de leverancier.
 

 

Wat zijn de bezorgtijden tijdens de Corona maatregelen?

Ondanks deze periode staan wij gelukkig niet stil en proberen wij ons best te doen om vroegtijdig je bestelling te verzenden. In de afgelopen maanden zijn de ophaaltijden gewijzigd van de leverancier. PostNL geeft aan dat ze het extreem druk hebben. Een verzendtijd kan minimaal 6-7 werkdagen langer duren.

 

Hoe lang is de standaard bezorgtijd?

De levertijd van bestellingen hangt af van onze voorraad, besteldag en leverancier. Het liefst proberen wij bestellingen die op een doordeweekse dag binnen 3 werkdagen te versturen. Helaas lukt dit niet altijd. Indien dit het geval is dan sturen wij direct dezelfde werkdag een terugkoppeling. 

Product niet op voorraad maar toch besteld?

Bij een bestelling van een picknickmand komt dit regelmatig voor. Als het product niet op voorraad is, dan produceren wij 'm binnen 3-4 werkdagen. Daarna wordt deze de volgende werkdag overgedragen aan een leverancier. Wij werken samen met PostNL of DHL Europe Parcel. Zij hebben hun eigen agenda met bezorgtijden die wij niet weten. In je track-and-trace wordt de bezorgdag en tijd bekend gemaakt door de leverancier. 

 

1.4 Kan ik aanspraak doen met welke leverancier mijn bestelling verstuurd kan worden?

Ja, dat kan. Op dit moment hebben wij een partnerschap met PostNL en DHL. Mocht het zijn dat je een alternatieve leverancier wilt hebben die jouw pakket verstuurd, dat is mogelijk. Stuur binnen 6 uur na je bestelling, een mail naar: contact@picknickmandengroothandel.nl. Echter wordt de huidige tarief van verzenden overschreven. Het kan zijn dat er meer kosten in rekening worden gebracht want, de partners van Picknickmanden Groothandel bieden de voordeligste prijs aan. 

Vermeld in je mail:

* Bestellingnummer.

* Voorkeur qua tijdstip en datum van levering.

* Reden voor verandering van leverancier.

Heb je meer vragen? 

Bekijk dan onze FAQ onder aan deze pagina Klantenservice | garantie en klachten.  Indien je een specifieke vraag hebt over een product stuur een chatbericht (9.00u tot 20.00u) of mail: contact@womensfavorites.com.


Het volgende internetadres wordt automatisch geopend:
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.